utah bude 6.8.2009 v 1:55

utah je dnes mé náhradní téma. nevěnuji se ničemu, co by stálo za řeč. já ale chci řeč hodit. co je mé skutečné téma, je slečna há, se kterou to proberu osobně. taky, že teďky nemám prachy, ale to je letitá nuda. a taky, že bych docela rád prodal nějakej čaj, ale mí kamarádi, kteří o tom už vědí, o to nějako nestojej. takže tu taky neni o čem.
takže utah. když je moon v utahu, chytáme se za hlavu. ti starší vědí a dodnes se taky z toho chytají za hlavu, jak to bylo celé nabité energií, když to pvo hráli. dneska je filip topol takovej klidnej střízlivej pán, ono taky není se co divit po těch letech. jo, to bylo emo, psí vojáci naživo v dejme tomu devadesátým druhým třetím. kam se dneska hrabou všechny ty nudy, který právě to legrační slovíčko maj jako světonázor.
pamatuju se utah, kterej byl tak obrovskej, že lezl přes horizont malé fatry jak obrovská kosmická loď. pamatuju se utah, na kterej jsem zíral oknem z paneláku na pražský lhotce, genitálie pomazaný durmanovou mastí. zažil jsem utahy, při kterejch jsem nespal den a půl, chodil po hospodách, pil pivo a prosil servírky, ať mi pomůžou uhasit ten oheň. utahy pod širou oblohou, na kterou jsem vyl jak šakal.....
jak píše mrkvička, je to všechno jasný. zejtra v noci bude moon v utahu a vlci budou neklidně čenichat všude možně. třeba bude jasno a panenky velký jak koláče budou zírat na tu věc, která mě nutí psát tohle náhradní téma, a třeba se budou povalovat přes utah cáry mraků a to se pak vyje nejlíp. třeba se uslyšíme, můžeme si odpovědět.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor