o revizorovi, který znal ještě horší nemoc

minipohádka, hlavně pro slečnu rézi

bylo, nebylo. šel jednou vagónem vlaku metra postarší pán, který vyžadoval potvrzení práva jízdy. došel ke mně.
"mám esemesku," povídám.
"no to mi nepude," oznamoval už předem skoro omluvně revizor. "no zkuste to,ale ono mi to nešlo už tamhle," kývl neurčitě k pánovi, se kterým se předtím déle dohadoval.
vytáhl jsem telefon a ukázal pánovi číslo z esemesky.
"no vidíte, nejde to....no to ne tohle, řekněte mi ho ještě vy sám, pro jistotu, máte lepčí voči.....ne...nejde to...to není kontrola na úrovni, to já ukončím," zlobil se pan revizor. a pak se mě ještě před odchodem z vagónu zeptal:
" a víte co je horší než prasečí chřipka?"
"no to nevím," povídám.
"svinskej kašel, pane, pěknej den a na shledanou!"

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor