groovy

nevim, jestli je to tim na poměry teplým listopadem, ale mám chuť, aby to bylo celý groovy, v pohybu, v rytmu a bez obvyklé listopadové únavy. což je trochu fantazie, jak mi dokládá tupý mozek a bolavá záda.
aby to bylo groovy, od toho mohou být v listopadu jazzáky, tedy slánské jazzové dny. já nevím, jestli groovy byly, já tam nebyl. v pátek jsme jeli se slečnou há do ústí; přijali jsme pozvání ivoše mikšovskýho, kapelnika skupiny nauzea orchestra, rodáka z opočnice, zakladatele skupin nechtěný chaos a univerzal android a taky momentálního kapitána fotbalového týmu ústecké dobrovolné fotbalové sbory. ivoš se orientuje na elektronickou hudbu míchanou s rockovými prvky a pozval si taky nějakou kapelu z německa a ještě někoho, kdo zpíval německy. moc groovy ta němčina není, ale nauzea je dobrá. navíc jsem se tam viděl se starými kamarády a prohlídl si rekonstruovaný činoherák. ona byla rekonstrukce potřeba, ale ten starej bar měl větší kouzlo....
v sobotu jsme se přežrali pizzou na hvězdě a slečna há pak už celej den nic nejedla a taky skoro jenom spala, když jsme pak dorazili domů. já toho měl taky dost a tak nevíme, jestli jazzáky byly groovy nebo ne.
v týdnu už jsem něco groovy potřeboval, tak jsem si pustil polskou djskou dvojku skalpel. v pátek jsme byli se slečnou há v divadle. to bylo groovy víc než jsem čekal, páč na pódiu jediný herec (tomáš vott) předváděl velice přesvědčivě chlápka, kterej se hodlá zastřelit a bilancuje svůj podělanej hnusáckej život. docela síla a zážitek. pak jsme to zapili v kavárničce a taky na hamburku, kde martin hora vzpomněl na janu kratochvílovou, která ostatně dost groovy je!
v sobotu půjčil habán auto od rosti a jeli jsme se slečnou há, keeblem a máňou do ústí. zase do ústí, řeklo by se. ale jinak. uncle fardy neboli ing. luděk křenek pozval orly w blotie europy, aby mu zahráli na 44. narozkách. taky pozval hypnotix, ale ten dostal chřipku, a tak přijel king kalabash, martinickej rastaman, usazenej v praze a taky homebwoy rasta, hanácký rastamani z olomouce. "say yeah!" křičeli moraváci nadšeně a nadšení jim vydrželo celej večer. orly hráli pak jak o život hluboko po půlnoci a podlaha se třásla pod nohama. to bylo docela dubby, ale ne groovy.
ale dobrý, dost mě to nabilo do dalších dnů, akorát, že v pondělí ráno jsem byl unavenej a moc mi to všechno nesedlo. na dnešek ráno se navíc blížil zase utah, tak jsem moc groovy nebyl. ale dobrý. utah přešel, listopad taky, dávám si pořádnou groovy muziku a kdo by jí neměl dost, tak tady ještě jedno groovy rááááádio.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor