matla a šmatla

z krajiny večerního hladu


je utahový večer. tudíž ani po fotbalovém zápase, ani po sklence vína nepůjdu ještě spát. záda mi nepoděkují, ale co dělat. lepší, než se jen tak převalovat. raděj si napsat něco o zimní výživě.
jsem mlsný a žravý, hledám cesty, jak jíst samé pochutiny, a uvažuju, co je k čemu dobré. dneska večer, když mě přepadl hlad (obědval jsem v nevhodnou dobu - v půl páté, hlad jsem dříve či později musel dostat), jsem hbitě vyskočil od sledování fotbalu v tv a zadíval se zálibně do lednice. dojíst plátkovou goudu (always "ch") byla povinnost, po krátkém váhání jsem vzal do ruky majonézu. mastná věc, znělo mi v uších. ale majonéza je složená z poloviny z rostlinného oleje. a rostlinné oleje jsou významným zdrojem zdraví prospěšných vícenenasycených mastných kyselin i vitaminů.
tak tedy líznu si řeknu si. řeknu vám, že kombinace plátkové goudy, slunečnicového chleba a majonézy se sklenkou červeného není vůbec špatná. škoda, že se majonézy nedělají třeba z oleje z vlašských ořechů nebo arašídů. nebo z olivového oleje. to by byla chuťovka! mimochodem olej z lískových ořechů se používá v malířství, jak jsem si našel při jejich konzumaci. vůbec jsou ořechy moc užitečná potrava, hlavně na zimu. budu je jíst jak cvok! arašídy jsou daleko zdravější než by to člověk do té tv pochoutky řekl. a kešu ořechy jsou dobré na spermotvorbu!!! jdu do nich.
co je dobré na spermotvorbu by se nemělo tajit, ale asi každý ví, že to je i křen. ale jak často ho kdo jí? křen by se mohl jíst skoro denně od září do jara. stojí pár korun, pokud vám ho nevykope strejda na venkově na zahradě. stačí nastrouhat s jablky a dávat si jen tak lžičku. nebo s medem. nebo si udělat omáčku.
no nic, já to tady vlastně píšu, protože je utahovej večer a hlavně hlavě se nechce spát.
co je matla vám řeknu jindy a šmatla dneska řekl jaromír bosák, když hloušek poslal na branku janova (ne toho u litvínova) takovou nemastnou malou domů.
dobrou noc.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor