Leden v Čechách? Zase jídlo....

Dneska na Hamburku padlo několik hermelínů, sekaných s křenem a hořčicí, těstoviny s vepřovým a červenou omáčkou, mix sýrů na plátku masa. Já sám sežral odpoledne po řádném obědě s polívkou několik chlebíčků, teď ještě večer doma po hospodě hrst arašídů a smaženej toast, kterej jsem zároveň naučil dělat spolubydlícího. A ještě bych klidně žral. Ukrojil jsem si kousek salámu a zapil hltem vína. Hřích obžerství rozmohl se v Čechách!!!
Respektive z něj nikdy nevymizel

Smažené toasty
Lepší jsou z veky než z toastového chleba, ale když ten rozkrojíte na trojúhelníčky, tak to také jde. Lze samozřejmě volit různé náplně, já mám nejraději tuto: tavený sýr, plátek tvrdého sýra, třeba goudy, plátek hermelínu nebo nivy, plátek šunky, z druhé strany hořčice. Každý dle své chuti.
Rozmíchejte dostatečný počet vajíček s mlékem a solí. ( Pokud vám rozmíchané vejce zbyde, neváhejte je vlít mezi poslední várku toastů. ) Pro milovníky česneku je snad ideální do míchaného vejce nastrouhat stroužeček. Nebo třeba přidat špetku pepře. Dál je to jak z příběhu o čemkoli smaženém. Pěkně obalit, pěkně osmažit po obou stranách dozlatova.
Na sobotní večer u filmu a vína nebo piva ideální. Též výživná svačina k čaji.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor