jefakty

je fakt, že jsem čarodějnice nikdy nebral jako povinnost účastnit se. a taky mě víc baví čarodějnice až v dospělosti. mně asi už v dospívání byly nepříjemné ty pubertální snahy hlavně se co nejvíc opít. a pak na ty pubertální ožraly koukat, jak blejou. abychom si rozuměli, je fakt, že já taky pil, ale nevyhledával jsem kvůli tomu archaické svátky. šel jsem prostě do hospody a tam jsem se opil.
je fakt, že čarodějnice mě nejvíc bavily, když jsme v "ústeckém" období, tedy hlavně mezi lety 1996 a 2000, jezdili s kamarády po českém středněhoří. takové čáry na hradišťanech, kde opravdu neotravovali žádní městští otrapové lační se ožrat, byly velice silným zážitkem. opakem byly čáry na mariánce, kde krom kamarádů bylo asi padesát blbečků neschopných přiložit dřevo, za to stále se dožadujících něčeho zmašťujícího.
je fakt, že mi nevadilo, že letos to bylo kvůli jihočeskému počasí bez ohně. balkánská dřevníková pohoda nahradila vše. je fakt, že na bóžáku byla asi taky pohoda veliká, stejně jako loni. ale se slečnou há máme přece jen větší potřebu soukromí.
je taky fakt, že poslední týdny jsou pro mě tak hektický, že čáry zrovna pro mě to nejdůležitější nejsou. asi bych se opakoval ve svých článkách furt im wald dokola, ale je fakt, že teď hlavně sháním peníze na živobytí, příští živobytí, tedy novou práci, příští bydlení a akce pro obronu.
je fakt, že práci už mám. je fakt, že ostatní věci pořád řeším. aspoň, že z práce už odešla inspekce. je fakt, že se cejtim asi jako chlápek v tomhle klipu.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor