Nulová návštěvnost

Pořád jsem sledoval, jak probíhá návštěvnost na blogu, kam jsem už devět dní nic nenapsal. A probíhala normálně. Stále přibližně stejný počet lidí četl starší články. A já mezitím stěhoval sebe i své věci, domlouval zapojení plynu, pračky, vrtání děr, sháněl nábytek, kupoval vruty, prodlužováky, šroubováky, zapojil půjčený set top box a hodně vyhlížel z balkónů z devátého patra. A stále bez připojení k internetu. Zjistil jsem, že pokud je co dělat, internet mi nechybí. A návštěvnost přece mám. A dělá se to snad všechno pro obyčejné lidi, ne? Až včera. Tedy dnes. Koukám na návštěvnost a včera nula návštěvníků! Tak jsem rychle musel něco napsat, abych neměl prostoje jako třeba Mrq!!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor