Řešitelem věcí....

...jsem se stal vlastní vinou. vyčkáváním, spekulací, neprozřetelností, naivitou a čirou hloupostí pak proplouvám skyllami a charybdami, kde jiní širým mořem s větrem v zádech uhání....

...uzel řešení mi byl doručen v posledních týdnech...ač nebyl prvním takovým...zahrnuje shánění bytu, tím i financí s tím spojených, k tomu neustálý boj o peníze, podání přiznání a dvou přehledů a některé další drobnosti, dnes pro lidstvo nedůležité, jakože třeba nesvítí skoro vůbec sluníčko...jelikož furt chčije....

shánění bytu je věc, ke které se musím postavit čelem. kromě toho, že odmítám pořídit si vlastní byt na hypotéku - a asi bych ji ani nedostal - tak jsem v tom nevinně. zde ve victory stepurbia s milými sousedy trávil jsem více než pětiletku. plánuji přestěhovat se do bytu, kde bude umyvadlo a kuchyně bude aspoň o patnáct let mladší než já. otázky jsou dvě. první je, zdali najdu byt pro jednoho v takové finanční úrovni, aby ji mohla moje nová práce uspokojivě vyřešit (moje nová práce byla součástí jiného uzlu řešení a vyřešila se kupodivu nejsnáz...)...a taky, aby to nebylo třeba na pražský nebo jiným starým pohřebišti...

....a druhá otázka je, jestli konečně vilda zjistí, jestli ho vzali do tý práce na mělníku, kam by šel bydlet, anebo jestli půjde bydlet do slanýho. pak bych hledal 3+1, což je kombinace snadněji hledatelná, místy až téměř luxusní na chlápky, který nemejou okna a neměněj záclony, protože žádný nemaj....

...z čeho se to zaplatí, je taky otázka. v červenci mi proplatěj dovolenou, kterýmž pádem budu mít na to stěhování tak dvě třetiny výdajů. ale o měsíc nebo půl měsíce později.....to bude ještě k řešení....

....okolo úředního paperingu zaznamenal jsem i chvíle radosti. poprvé, když mi paní patocsová, zaměstnaná jako účetní na úřadě na brandejsku, poopravila daňové přiznání díky povědomí o jakýchsi odpustitelných částkách, kterýmžto procesem dostal jsem se do oblasti návratu peněz na moje konto, kde se jich zmocní nějací dravci....nakonec se mi podařilo podat daňové přiznání v poslední květnový den, což považuji za úspěch...

....další radost jsem měl na pojišťovně ve wilsonce, kde moc ochotná paní úřednice vše vyřešila ku zjištění, že mi ještě pojišťovna vrátí přes litry, tedy balík na poměry slušný....třetí radost následovala, když mi paní úřednice z okresní správy sociálního zabezpečení někoho jiného než jsem já nebo moje rodina oznámila, že mám přehled v pořádku a navíc nulový, což je při styku s tímto úřadem malé vítězství....

....bohužel budu muset  na finančák, neboť mám v přiznání chybu...inu chybami se člověk učí a navíc opakuje stále tytéž chyby, tedy jedna z možností zdá se být splněna......

.....nebýt toho, že mám do soboty zablokovanou kartu, kde mám své jediné peníze, dařilo by se mi finančně dobře. navíc prší krásně, tedy atmosféra vhodná na dobrý film jako třeba halloween 1 - 27 nebo něco od hitchcocka....slečnu há den rozlítostněl a rozplakal i bez toho...a prý se tak projevila i její mladší sestra, tedy začíná to být pandemické....

je uplakaný den
je plný prudy
slunečný den a úsměv tvůj je jen sen
kudy k němu? kudy?




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor