Smrt přišla v červnu

"Hlavní myšlenkou této karty je smrt starého já, konec jedné etapy, jednoho starého přátelství a jednoho životního stylu. Přináší konec něčeho starého a začátek úplně nového života, nevyhnutelné změny, naděje, plány, ideály…
Hlavně musíme překonat propast resignace na všechno a odvážit se skočit do něčeho nového."

smrt
Ke smrti schylovalo se dlouho a taky jí předcházelo trpné umírání. Projevilo se zejména ve velikých ztrátách finančních, které nakonec provázely i samotný proces změn. Během dvou týdnů jsem změnil práci i bydlení. Nic nezačalo být jiné, jen nazírané z jiného pohledu. Jako kdybyste se dívali na zmenšeninu města a pootočili si ji o 90°. Stálo to všechno hodně sil, ale úleva, jež po smrti přichází, je značná. Poslední dva měsíce svého roku snad již přežiju v klidu.  Něco vždy člověk musí obětovat, něco nového k němu přichází.
V novém se mi bydlí dobře. Mám krásný výhled ze dvou balkónů, rekonstruovanou koupelnu a příjemnou kuchyni, ve které je radost vařit. Pobývá tam se mnou slečna Há, která mi vnáší do života radost a medvídek Kuky, který je tam se mnou, když je slečná Há doma. Nemám internet a po náročné práci mi ani nechybí. Další změna úhlu pohledu: Před měsícem jsem přišel domů, zapnul počítač, hudbu a internet. Do práce nemusím dojíždět a pěšky to mám velice blízko. Končím později, ale doma nejsem pozdě. Užívám si krásných letních dnů. O tom něco napíšu v dalších příspěvkách.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor