Tichá hvězda a další Karel Hynek

Ve studených dnech okolo zimního slunovratu loňského roku pozval mě a náčelníka Berryho Básník Ticho na pivo. Byli jsme rádi a bylo to překvapivé. Jít na pivo s Tichem není jen tak. Šli jsme ke Koni, snad z tradice, a já vzal s sebou slečnu Há, která byla u Koně poprvé. Byl to moc příjemný večer. Ticho oznámil početí nového života, pili jsme zelenou na tu oslavu, já pak zpíval karaoke Zrcadlo nebožtíka Karla Černocha a pouštěli jsme si Psí Vojáky, Garage a Plastic People.
U Koně bylo jen pár lidí, tmavo a útulno. Dnes už u básníka doma září Tichá hvězdička a já mám z toho moc příjemný pocit. Doufám, že se jí bude dařit. A taky si myslím, že by nemusela mít tak spletité osudy jako její otec....
Každopádně s Básníkem Tichem vždycky souvisí nějaká literární akce. Tentokrát je to další setkání k výročí narození Karla Hynka Máchy. Do slánské knihovny přijali pozvání Adam Borzič, Kamil Bouška, Petr Řehák, tedy skupina Fantazia, a taky hudební performace PAUMANOK. Píšou o tom i na stránkách slánské knihovny, ale víc tam o tom není. Taky tam není, že by měla vystoupit se svými křehkými básněmi slečna Há!
Doufám, že tam uvidím víc lidí než pár seniorů, vy kulturní lidé 21. století!!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor