Zlý časy

Zlý časy jsou hospoda v Nuslích, to si každý může najít na internetu. Já tam jezdím jednou za čas na pokec s kámošem, se kterým nás pojí dnes už prastaré zážitky, ale také obliba v pivech jiné než většinové produkce. Když si uvědomím, jak chutná a kvalitní piva se vyrábějí v mnoha malých a středních pivovarech po celé republice, je mi líto těch, kteří jsou odkázáni na produkci pivovarů Gambrinus, Krušovice nebo Staropramen. To jsou pak opravdu zlý časy, ale já věřím, že končí, aspoň co se popíjení piva týká.

Já jsem v pátek ve Zlých časech postupně ochutnal Studáneckého Antala, Tambora, Chotěboř dvanáctku, Zámecké oslavanské, Dobřanského dragouna, Dobřanského sekáče a Jakuba z Vyššího Brodu. O všech těch pivech se na internetu něco dočtete a často je to velice zajímavé čtení. Doporučuju!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor