Dopis od milované(ho) Vivian

Taky asi dostáváte do pošty různé maily. Od nabídek na Viagru po zaručenou výhru v surinamské národní loterii. To, co mi přišlo včera, je ale skutečná perla. Pobavte se sami:

Vážení Milovaný!
Zdravím! Já jsem MRS. Vivian Jones, jsem z Nizozemska, ale občan Velké Británie, Trpím dlouho rakovinu plic.
Byl jsem vychován v matky děti domů, oženil se můj manžel pozdě dvaceti lety bez dítěte. Můj manžel zemřel v motoru fatální accident.before jeho smrti jsme zálohu součet ze 13,5 milionu dolarů dolarů v bance jako krátkodobý vklad na charitativní práce ve vaší zemi, nyní jsem velmi nemocný a slabý rozhodl jsem se vás kontaktovat, aby bude můj příští kin na tvrzení fondu z mé banky a použít ji pro charitativní práci ve vaší zemi.
Vraťte se do mě, jestli máte zájem tak, že mohu krmivo vám více informací.
  Prosím, v zájmu zachování důvěrnosti, chci, abyste tento dopis odpovědět na můj osobní e-mailovou adresu, kam mám větší důvěru; vivian2@sify.com
  S pozdravem
  Mrs.Vivian Jones.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor