Ledy se hnuly

Ono bylo na čase. Medvědí idylka v doupěti u telky byla bezva, ale už to chtělo někam se pohnout. Nelyžuji, proto jsem čekal na první březnové přísliby jara. Halt medvěda nepředěláte. Ono to bylo dobré už minulý víkend, kdy jsme v malé sestavičce vyrazili pinkat do Ústí stolní tenis. Panovala velká pohoda, venku svítilo sluníčko, jak kdyby to chtělo najednou dohnat, pinkali jsem jak o život, pili pivka a družili se se starými kamarády ústeckými. Všichni nás považovali navíc za hrdiny, když jsme jeli domů vlakem, což zabralo asi dvě a půl hodiny. Dnešní Evropa požaduje, abyste byli všude hned do hodiny asi.

To bylo dobrý, ale ještě lepší bylo, že jsem vyrazil v pátek po půl roce do Prahy. Někdo by se tomu mohl divit, ale ta nepotřeba někam jezdit byla tak silná, že mi to prostě nechybělo. Kamarád pořádal doma večírek a nalákal mě. Našel jsem si bezva spojení vlakem. Ze Slanýho do Uhříněvsi za hodinu a půl bez opruzu MHD. Uhříněves docelá pěkná, večírek bezva. Bylo tam pár zombíků - to bylo téma večírku - a hrála se hudba již nežijících autorů jako třeba:


Nebo třeba:

Pili jsme pivní speciálky a bloody mary, která mě překvapivě osvěžila, takže jsem zalehl až ve čtyři ráno. Zřejmě pod vlivem utahu jsem byl ráno čerstvý a absolvoval cestu domů. Bohužel "klasickým" způsobem, tedy bus MHD a metro + courák do Sla přes Theodor a jiná atraktivní místa. To mě sebralo všechno energii. Ale ještě jsem stihnul nakouknout na farmářský trh na Kulaťáku. První jarní,takže bez zeleniny. Hodně domácích uzenin, nějaký ten sýr, včelaři atd. Všechno drahé. Chápu, že farmáři prodávají kvalitu, ale někdo to fakt přehání.

Doma jsem si udělal gulášek a moc se mi povedl. Vyrazil jsem pak na pařbu k narození Vojtěcha Herkula Náprstka Jr. Pařba byla výživná, ale já jsem hlavně rád, že pukly ty okovy zimy, kterrý mě poutaly k pohovce a že teď bude čím dál víc možností někam vyrazit. A k tomu nám dopomáhej Bůh!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor