LSD


z krajiny zlatých vrabců


Zlaté vrabce z toho tŕnia
Perlami sa hrdo kŕmia
Diamantové sa plodia psy
A bez románov do kapsy

S hlavou čistou ako raj
Nie Slovák si, lež Samuraj
Príbehy sa rodia rýchlo
Zas myšlienkami sa Ti kýchlo

Žiaden mudrc, asi klaun
Priznávaš sa celkom down
Lebo som Down
LSDown

Chviľu nado mnou zvládneš
Odbavíš sa celkom kladne
Diamondove dogs a zlaté vrabce
After Shave, trenirky a kapce

To všetko sa Ti v hlave krúti
Dopadol si už sa rútiš

Nie Samuraj lež Slovák
Žiaden mudrc, asi klaun
A podo mnou zase Down
Lebo som Down
LSDown

Zlaté vrabce mi oči zobú
Prosím Ťa už ma rýchlo zobuď
Postav na stol prázdne fľaše
Spočítame to o to lahšie

Či mám právo celý deň
Snívat tento cudný sen

Som Samuraj len ľudia milí
Veľky mudrc ba aj klaun
A pod sebou zase Down
Lebo som Down
LSDown


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor