Salát s květákem a brokolicí

na jednom polském blogu jsem objevil salát, který mě zaujal hlavně tím, že jsem měl doma k dispozici květák a neměl jsem ještě vymyšlené jeho využití. salát jsem si lehce upravil a právě se chladí v ledničce. salát plně využívá sezónní potraviny a domácí produkty.

Nejprve dejte vařit 3 vajíčka. Pak dejte taky vařit, ale spíš jen povařit, květák a brokolici rozebrané na malé růžičky. Mezitím můžete nakrájet rajčata a smíchat je s česnekem utřeným se solí. Povařenou zeleninu sceďte, nechte chvilku vychladit a smíchejte s rajčaty a česnekem. Vejce vařená natvrdo nakrájejte na kousky a přidejte k zelenině. Opepřete. Vmíchejte jogurt, nejlépe takový, který je označený jako řecký. Pak taky můžete přidat pár lžiček majonézy nebo nějakého ochuceného dobrého oleje. Já jsem si před časem koupil řepkový olej s citrónovou příchutí a ten je do salátů ideální. Po ochutnání jsem usoudil, že by to ještě něco chtělo. V lednici jsem objevil Modřenín, sýr s plísní. Velice vhodné! Další varianty jsou jen na vás. Už se na něj těším!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor