Podzimní les

v sobotu ráno bylo v lese krásně. na začátek listopadu bylo teplo a les nestudil. vydal jsem se v něj naladěn pěkným počasím a vydrážděn houbařskými historkami své kolegyně z práce. páteční stres mě v rozhodnutí utvrdil.
v lese nebyl úplný klid. venkované jezdili traktory i aviemi pro dřevo a lesem se nesl hvízdot motorových pil a štěkot psů, kteří své pány na lesní výpravě doprovázeli. nijak mi to nevadilo. po dvou hodinách chození lesem jsem měl úplně vyčištěnou hlavu a ještě jsem zažil jedno z malých dobrodružství, když jsem z lesa vyšel na úplně jinou silnici, než u které na mě čekal bělouš.
našel jsem pár hub a doma je hned vrazil do jídla. nebyly to žádné krasavice, ale za to byly velice chutné. nakonec jsem si v jehličí u lesní školky vyfotil jednu houbu nejedlou, za to opravdu krásnou.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor