Zřejmě dobrá sezóna

Po skvělém albu Toma Waitse jsem objevil další letos vydané skvosty známých umělců. Můj oblíbený filmový režisér David Lynch vydal album stejné jako jeho filmy. Hluboké, temné, zneklidňující a hodně dobré! Pohrává si se zvukem jako ostřílený matador a člověk nemůže nevidět v temnotě své duše světla auta zběsile se řítícího ztracenou dálnicí...


Kate Bush jsme vždycky říkali Katka Keřů. Nikdy mi nevadilo ji poslouchat, ale taky mě nikdy neuchvacovala. Byl jsem totiž pitomý a zabedněný. Ona byla vynikající vždy a vždycky byla velice osobitá s jasným, pevným názorem v textech i hudbě. Její nové album je úžasné! Název 50 slov pro sníh prostě ukazuje, že na Zemi žijí i jiná společenství než jen naše US - EU money culture. Její názor je přímý a otevřený a hlavně album má hypnotickou atmosféru, která si mě úplně podmanila. Je to opravdu potěcha pro ucho a duši.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor