Kuřecí gulášek s jablky

Taky můžu hodit na blog první jídlo v tomhle roce. Není to moje první jídlo letos, ale já fakt nebyl schopen nic napsat. Loňský článek o kytovcích vypovídá za vše a nemá smysl se opakovat.
No nic, možná se mátořím, možná je to jen sen, který mi poslední dny každé ráno uniká do neznáma, ač mě stál tolik sil....Zde je jídlo, které jsem právě dovařil a kterým si hodlám zpestřit polední chvíle konce týdne v práci mezi čtením mailů a telefonováním.

Je to obměna receptu, který jsem před lety někdy četl a který zněl Kuřecí játra s jablky. Já ho dělám hodně podobně a dávám tam kromě jater i kuřecí prsa.
Nejdřív dám vařit vodu na těstoviny. Do druhého kastrolu dám restovat na olej cibuli a česnek a taky nakrájené papričky, pokud je zrovna máte. Dají jídlu příjemně pikantní chuť. Vše je snadné. Kuřecí prsa umí nakrájet na nudličky každý, oddělit játra od nejedlých věcí snad také. Kořením pepřem, paprikou, zázvorem, tymiánem a oregánem. Restuji. Pak přidám nakrájené jablko a pórek. Po chvilce restování podleju trochou vývaru z těstovin, které jsem mezitím vsypal do vařící vody. Tady mám ve zvyku ještě přimíchat rajčatový protlak nebo kečup, ale chápu, že to může někomu připadat jako prasárna. Povařte to chvíli a máte hotovo. Ostřejší, ale díky jablkům lehký pokrm.

Neříkám, že přímo doporučuju, to je vaše věc, ale prostě píšu, co jsem si dneska uvařil. Howgh!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor