Sobotní rej

...nevím jak vy, ale já jsem se za celou sobotu nezastavil. a jak už bývá u lidí v mém věku zvykem, řeším nákupy, úklid a vaření. no nic. odpoledne dorazila z prahy slečna há, ale hned po polívce zalezla do pelíšku. vypadalo to na pěkně únavový sobotní večer...

Ale já se musel zmátořit, protože od 18h se konala vernisáž výstavy kreseb Petry Horákové, a já jsem slíbil, že něco na té vernisáži zarecituji. Z výstavy moc pěkných kreseb vám přináším pouhé čtyři ukázky:





Potom už začal v barokní kapli kulturní program, který jsem osvěžil svým recitačním vystoupením pod souhrným názvem V ještě teplých stopách Miroslava Kovaříka. Přednesl jsem dvě básně Ivana Wernische, obě shodou okolností již dříve zhudebněné. Zde je hudební verze básně Šel pro krev:


Já měl hlavně radost, že se mi podařilo veřejně použít slovo entrée, které máme s Mílou Jarešů už léta za oblíbené. Hlavní hvězdou programu ale byla pěvkyně Jana Marie Kateřina Koubová, která zazpívala tři krásné písně, mimo jiné i árii Rusalky z Dvořákovy opery.

Po krátké zastávce na pivo jsme se přemístili do slánského podniku Šantán, kde byla na programu Soul food night, tedy reggae a zase reggae. Pořádající Rastafidli Orkestra zraje jako víno, jsou čím dál lepší, pokřtili nové cd a mají už i vlastní trička. Večer vyvrcholil vystoupením momentálně jedné z nejlepších českých reggae kapel Jahtec Jammin´ Job. Skoro 150 lidí se v Šantánu výborně bavilo a vlnilo se v rytmu roots reggae skoro do dvou do noci.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor