Adam Yauch (1964 - 2012)

http://www.lidovky.cz/zakladatel-beastie-boys-adam-yauch-mca-zemrel-ve-47-letech-p2s-/lide.asp?c=A120504_200009_lide_jkz

...tahle zpráva mě na návštěvě v berlíně úplně minula... a když jsem se vrátil domů, tak byla asi už pasé a já se ji zase nedozvěděl... takže až teď...

... s beastie boys jsem se poprvé setkal někdy na přelomu mých základo a středoškolských let, tedy koncem 80. let 20. století... poslouchali jsme tenkrát metallicu a podobné kapely a o hip hopu u nás vědělo jen pár lidí, ale ty jsem zase tu na maloměstě potkat nemohl...
poslouchali jsme s kamarádem radkem kimlem první album a řvali jsme no sleep till broklýýýýn... nevěděli jsme co s tím a říkali jsme tomu rap- metal... a moc se nám to líbilo! tak adame čau...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor