Horace Andy ve Vroutku

... pro mě osobně nejlepší koncert roku... ale moc jsem jich zase letos neviděl.... i tak. jel jsem na rock for church(ill) jen kvůli tomuto koncertu a nelituji peněz za celodenní lístek ani peněz za palivo. s detaily se to odehrálo asi tak: přijel jsem v sedm večer a v kempu nechal kolegy, které jsem přivezl s sebou. šel jsem se porozhlédnout po areálu. úplně vzadu jsem našel čajovnu, tak jsem v ní trávil čas a popíjel puer. začali hrát tři sestry a taky začalo pršet. nechtěl jsem být škodolibý, ale tři sestry moc nemusím a taky jsem si říkal, že když se to vyprší teď, tak nebude pršet na horáce. do tří sester se mi míchal hluk z druhé stage, která byla umístěna v pěkném velkém šapitó. hrál tam nějaký dj, z jehož produkce jsem měl pocit, že ho pokousal nějaký hodně jedovatý hmyz... pak přestalo pršet (a už nezačalo) a na pódiu se začala připravovat kapela horáce andyho a já se přesunul ke zvukaři. za chvíli šel okolo mě kluk a povídá mi: co to znamená u zvukaře? já na to: u zvukaře je nejlepší zvuk. a on: a kde to je? tady, povídám, a ukázal jsem na bariéru za sebou. no nic, jde o muziku a ta byla perfektní. kapela začala intrem, pak se přidal pan zpěvák a svým nenapodobitelným hlasem okamžitě všechny dostal. mě teda určitě. odehráli takhle asi čtyřicet minut bez jediné pauzy mezi písničkami a pak po krátké pauze ještě čtvrt hodiny. bylo to skvělé. unášel jsem se na vlně euforie a cestou domů se zastávkou na kafe na benzínce na kraji žatce jsem si pořád musel zpívat skylarking, skylarking, that´s what use to do today...

tohle video není z vroutku, ale v podstatě to vypadalo a znělo skoro stejně...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor