názvy

...dneska jsem chtěl psát o výletě do džbánu nebo taky o smyslu letošních vánoc... takový ty tradiční a i seriozní témata. nakonec jsem místo toho zavolal do banskej bystrice peťovi priehradníkovi, kterýho jsem tři a půl roku neviděl... pak jsem tu seděl a čekal jsem, jestli mi pošle číslo na michala ze znojma, na kterýho jsem si musel chvíli vzpomínat, kterej to je. a furt nic. michala jsem chtěl poprosit o číslo na paddžiho, kterej je z karviný, ale žije v brně, a se kterým jsem po telefonu mluvil naposled před třema lety.
...pak jsem aspoň vymyslel názvy pro články, který jsem zatím nenapsal:

Společenstvo suťového lesa na výpravě za pravdou a láskou
Až na konec ledu

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor