Víc masa do jitrnic opět po roce

Já se opakuji, neboť to, co bych napsal, by se hodně, ale hodně moc, shodovalo s loňským rokem. A na začátku loňského článku mám zase odkaz na předpředloňský článek. Ale jak praví dnes již klasik: Opakovaný vtip je dvojnásobným vtipem. Pojďme si tedy v několika rozmazaných momentkách fotoreportážně připomenout letošní merendu zvanou Kweekend party aneb Prasečí rej bez bap, která se odehrává v režii Velice vzpurné čeládky a na kterou jsem každoročně zván, za což jsem Čeládce vděčný. Letošní kweekend v podstatě dovršil mé únavové vysílení táhnoucí se lezavě od nového roku, ale za to mě nabil duševní energií a optimismem, neboť jsem se pohyboval mezi velice milými, talentovanými a zajímavými lidmi. Nechť kultura Čeládky vzkvétá a jest stále vzpurná!

v kuchyni už v pátek vládla disciplína i dobrá nálada

multikulturní atmosféru spoluvytvářel Marťul s didjeridoo i hráči Stiga hokeje

pil se konrád a plzeň. atmosféra se postupně uvolňovala.

oficielním fotografem akce byl václav mišík

nejaktivněji páteční večer prožívali begi a emba

řezník rád jezdí ještě za tmy

Marťul zahrál prasnici na poslední cestu

pak už klasika: necky, kalafuna, drhnutí štětin...

Rosťova reklama na vlastní živnost

míchání krve

štěpán na válečné stezce

Aďouch alchymista

práce s masem

gulášek, pivečko a čumět na hokej - svět podle Majkla Nicka

gulášek potěšil naše vnitřnosti

příjezdem Starýho trhače strun syna se rozjela hudební produkce slušné úrovně

Aleš s Begim a staré americké písně

Venda a staré trampské písně

Marťul a staré australské písně

vlastně to byla seriozní společnost

klub šachových individualit aneb bílý pátým tahem mat

toto že je zlý řezník?

ne! toto je zlý řezník!

a hrálo se dál a dál

víc masa do jitrnic!

jediná žena na této akci - Vilma

v neděli stanuli všichni pohnutě nad výsledky zabijačky

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V Budyšíně, městě věží

Za nálezem keltské hlavy na místo činu

Dvě hodiny v Království