zapečené klobásky s brambory

...dnes jsem hledal nějaký recept z italské kuchyně jako inspiraci pro nákup na oběd. objevil jsem recept, jejž jsem použil prakticky bez úprav. pochází ze sicílie a úplně nesplňuje českou představu o italském jídle.

Bílé grilovací klobásky rychle opečeme na olivovém oleji v pekáči, ve kterém se bude jídlo péct. Pak je vyndáme a na oleji opékáme nakrájenou cibuli a rozmáčknutý česnek. Nakrájíme rané brambory na plátky a rozprostřeme je do pekáče. Řádně osolíme a opepříme. Na brambory poklademe klobásky. Podlít jídlo můžeme vodou nebo bílým vínem, já jsem to smíchal půl na půl. Posypeme nastrouhanou kůrou z půlky citrónu a pokapeme citrónovou šťávou. Na závěr rozhodíme do pekáče pár lístků bobkového listu a zasypeme petrželkovou natí. Přikryjeme pokličkou nebo alobalem a pečeme ve vyhřáté troubě okolo čtyřiceti minut.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor