Pivko na doma XIV.

7 kulí z Benešova

Oblíbená mariášnická hláška samozřejmě souvisí s atentátem na Franze Ferdinanda v Sarajevu a následník rakouského trůnu zase souvisí se zámkem Konopiště u Benešova a to celé tím pádem s pivovarem Ferdinand v Benešově. 7 kulí je polotmavá speciální třináctka, na jejíž etiketě je napsáno speciální bylinné pivo. Já jsem v 7 kulích bylinky necítil, ale i tak mi toto pivo chutná velice.
Pivo má červenohnědou barvu a po nalití tvoří hustou pěnu. Nesklouzává do přílišné sladkosti a má vyváženou sladovo - hořkou chuť. Vzhledem k tomu, že mám polotmavá piva rád, tak jsem byl skutečně potěšen kvalitou tohoto benešovského speciálu. Doporučuji s dobrým sýrem k televiznímu fandění našim hokejovým reprezentantům.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor