Se zvířátky na dvoře

Kvůli jedné záležitosti potřeboval jsem zajet do venkovského městečka Peruce za kamarádkou Šárkou, která tu žije s přítelem Pavlem. Za domem mají dvůr a na něm jsem se seznámil s několika zvířátky. Šárka mě pohostila vynikajícím kozím sýrem, probrali jsme, co jsme potřebovali, a já se výborně bavil děním na dvoře.

Všechno měl pod kontrolou kůň Theo. Šárka ho přivedla z pastvy, abychom se mohli seznámit, a on klidně stál uprostřed dvora a moudrýma očima pozoroval dění. Nechal se hladit na čele a na čumáku a nenechal se ničím vyvést z míry.





Dalším soudruhem na dvoře je prasátko Ágnes. Tato slečna může vystupovat jako symbol spokojenosti. Chytrá, což v tomto případě znamená hlavně vyčůraná, manipulátorka svým okolím kontroluje chytrýma očkama celý dvůr i s jejími obyvateli a do okruhu svého zájmu samozřejmě zahrnuje i lidské obyvatele domu...




Nejživěji se samozřejmě projevovaly kozy. Věčně zvědavé, šmejdící a více či méně splašeně poskakující. Dvě dospělé kozy Julče a Mimík, které zůstalo jméno od kůzlečích dob, a malý neposedný čertík Andy. Ten ke mně přiběhl a hned zkoušel, jestli moje kraťasy nejsou k jídlu.





Andy je živé kůzle, jak už tak kůzlata bývají, takže nebylo možné ho vlastně vyfotit. Největší legrace ale nastala, když se na trávníku nad zdí dvora objevil pán se psem na procházce. Bullteriér byl okamžitě kozami fascinován a kozy byly fascinovány bullteriérem. Zíraly na sebe, pokoušely se dosáhnout co nejblíž k sobě, aby se mohli očuchat. Takhle to trvalo pěkných pár minut než se pánovi podařilo psa odvolat.

Jsme se Šárkou domluveni na další návštěvě někdy v budoucnu a já se budu těšit na další zábavné příhody s jejich zvířaty.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor