Při nachlazení

Od útlého dětství stíhán častými nemocemi, zvláště pak bronchiálním katarem s prvky dušnosti, vypracoval jsem si metodiku prožívání nemoci do nejmenších detailů, v posledních letech dokázal jsem zamezit záchvatům v míře více než poloviční oproti létům dětství a mládí, a případný pravidelný podzimní atak trestající výjimečně prokalený víkend bleskovou třídenní rýmou, ucpaným nosem a parodií na kašel začal jsem prožívat stoicky a se sklonem k alternativním druhům léčby. Tak to dokládá i tato fotografie. Do hrnku, který se nevešel do záběru, jen se lehce otřel o levý dolní roh obrázku, vchrstnul jsem asi dvě deci právě vařící vody, dolil asi deckovým zbytkem vincentky, to dolil zbytkem pětileté Queen Margot, doplnil půl deckou tříleté Quenn Margot, cmrndnul jitrocelového sirupu a vmíchal lžíci lesního medu. Na závěr jsem nápoj posypal mletým zázvorem a skořicí. A než jsem dopsal sem, tak jsem ho vypil. Už se mi orosilo čelo. Jedna z nejlepších medicín, jaké jsem za poslední léta vyzkoušel...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor