Změna stavu věcí

změnám se nebráním, ale nijak se do nich nehrnu. ale byl jsem víceméně donucen. technické podmínky vkládání příspěvků na blog jsou ze strany provozovatele dlouhodobě v strašně špatném stavu, k tomu moje neschopnost najít schopnost se s někým domluvit na přestěhování celého blogu na jinou adresu, která zřejmě souvisí s mojí neochotou často měnit adresu fyzickou. navíc nemám na nic čas, znáte to... a celej tenhle blog je pořád takovej zaseklej někde v roce ...já nevím...2000? 2005? no nic, možná proto na něm už skoro deset let jsem. zkrátka od příštího příspěvku s fotografiemi najdete tady na blogu jen čistý text a pod článkem odkaz na fotogalerii na facebooku. tímto se omlouvám těm čtenářům, a věřím, že jich moc není, ale i kdyby byl jeden, tak by mě to mrzelo, kteří by na facebooku náhodou neměli svůj účet. vždycky můžu poslat fotky přes úschovnu anebo se domluvit na nějakém jiném řešení. činím tedy tímto dlouhé příspěvky, zejména reportáže z výletů a vandrů, přehlednějšími a čitelnějšími, věřím...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor