Jako nejsnazší věc na světě

Pokračuji ve proletářských úpravách asijských jídel. Pokročil jsem až na thajskou anebo malajskou ulici, protože každý cestovatel vám řekne, že ty nejlepší jídla mají v těch nejobyčejnějších stánkách na ulicích. Já si dělám stánek doma. Je to tak snadné připravit!!! Nemíním se ve výsledku s asijskými pouličními mistry srovnávat, ale pokud mi to chutná podobně jako od českých Vietnamců, tak jsem spokojen a říkám si: Jak snadné je to připravit! Stačí udělat čtyři věci. Za prvé předem vědět, z čeho chci vařit a všechny suroviny si koupit. Za druhé najít si dobrý recept. Víc se mi osvědčily některé blogy, než známý apetitonline.cz. Za třetí si všechny ingredience dobře připravit před vařením, aby se člověk nedostal do chaosu. Za čtvrté co nejpřesněji dodržet vybraný recept, i když některé ingredience se mohou lišit nebo se liší množství. Například já jsem vařil ze zeleniny, ale i z kuřecího masa, což nedělám často, ale dnes jsem to udělal.

Minule jsem vařil smaženou rýži, dnes smažené nudle. Recept jsem vybral tento, i když je vegetariánský a já jsem použil maso, jak jsem už psal. Nudle jsem použil skleněné z Asijského týdne v Lidlu, což je výrobek z mungo fazolí. To jsem se dozvěděl až v tomhle receptu. Jinak to šlo jako po másle. Na rozdíl od receptu jsem ještě k jídlu usmažil jednoduchou rychlou omeletu, jak jsem to udělal podle receptu na smaženou rýži.

Jediné, co nechápu je, proč jsem si to jídlo nevyfotil. Ale bylo to moc dobré ;-)

Celou dobu mi k vaření hrálo tohle skvělý německý rádio. Hrajou pecky funky, starej soul, novej soul, discosoul, acid, prostě různý groovový věci. Jako třeba tady sametovýho Lou Rawlse:

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor