Svět hledačů thajských chutí

Dneska si vařím thajskou polévku. Nejsem žádný mistr, vařím jednoduchá a poměrně pragmatická jídla. Ale asijský týden v Lidlu, méně oblíbený z akčních programů pro české seniory, mě inspiroval k nákupu dvou plechovek kokosového mléka. A co jiného s kokosovým mlékem, navíc když v zelenině u tržiště měli jak koriandr, tak pěkné ostré papričky, odrůda Žluté torpedo. Ponořil jsem se do receptů a vybral jsem nakonec tento, přehledný a snadný. Z exotických ingrediencí jsem postrádal citronovou trávu a samozřejmě kafrové listy, to ani nevím, jak vypadá. Až přijde chvíle, najdu si je. Zase jsem disponoval zmíněným koriandrem. A zázvorem místo galangalu. Místo masa jsem použil uzené tofu. Rybí omáčka a limetka jsou samozřejmostí. Je to za chvilku hotové, jediné, co trvalo nějakou dobu, bylo povaření zeleniny na vývar. Polévku je pak za čtvrt hodiny hotová. Mám ji hotovou před sebou, za chvíli se do ní pustím. Zatím příznačně poslouchám píseň z alba M.Efektu Svět hledačů Stále hledám své vlastní já.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor