Správcem na ostrově i severní Moravy

Měl jsem na sobě vojenskou uniformu a nadřízený mi sděloval, že pojedu dělat správce na ostrov, jehož symbolem byla obrovská sopka, za jejímž vrcholem zářilo zapadající slunce. A najednou jsem tam byl. Vypadalo to tam jako v běžném turistickém resortu. Všude nízké bungalovy se stylizovanými špičatými střechami z banánových listů. Bistra, bary. Kuřecí sendviče, viděl jsem nápis nad jedním barem. Chtělo se mi na záchod. Zašel jsem za roh a tam byly záchody. Ale strašlivě zabordelené. Neodtékající, špinavé, prostě hnus. "Ani tam nechoďte," řekl jsem komusi, koho jsem míjel cestou ven.


Střih
Jedu na kole ve Slaném v oblasti zvané Habeš. Do kopečka slezu a kolo tlačím. Předjíždí mě mladá žena ve sportovním. Nahoře na kopečku, který zase už není v Habeši ve Slaném, ale někde v lese, na mě počká a povídá: "Vy máte na starosti dvbt2 pro severní Moravu?" "Ne, to nemám," odpovídám s úsměvem. "Já jenom, že jsem vás tam ráno viděla."

Sen dále pokračuje kdesi ve městě, ale více si nepamatuji….

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor