Prošvihnutý koncert v Děčíně (Roudnici)

 Měl jsem spát v hotelu, ale restaurace byla plná lidí a lidé seděli i v předsálí, přestože je karanténa. Až za těmi všemi lidmi jsem měl přichystané spaní. Bylo to u baru? Nebo v recepci. Sotva jsem si lehnul, tak se přihnal slánský číšník a soused od mámy z baráku Fanda U. a začal si chystat deku a malý polštářek vedle mě. Vyslovil jsem jisté pochybnosti, ale on mi prozradil, že se rozchází s Marií a že nemá, kam jít. Tak jsme tam leželi vedle sebe....

Ráno se zjistilo, že proběhl koncert naší kapely v Děčíně, kde jsem nebyl, protože jsem tam nemohl kvůli karanténě. Ale bylo z toho video, kde byl vidět kytarista D. a další lidé na podiu. Jako zpěvák vystupoval kamarád z Ústí Honza W.T., který ale na rozdíl od realu, kde má slovanské tváře a příjemný pozitivní výraz, vypadal na videu jako vyžilá smažka s ucouranými vlasy a tvrdým výrazem v obličeji. Na podiu byli i další lidé, které jsem neznal a kteří s kapelou nikdy nehráli. Najednou bylo známo, že ten koncert nebyl v Děčíně, ale v Roudnici nad Labem. Ale já jsem byl také v Roudnici nad Labem. Začal jsem zjišťovat, proč jsem na koncertě nebyl, proč jsem o něm nevěděl. Viděl jsem se s D.? Už si nejsem jist. Vracel jsem se k hotelu a řešil jsem situaci. K vyřešení nedošlo, začalo se mi pod víčka vkrádat ranní světlo a sen se rozplynul....

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. No tak snad jsme se viděli.... jako bychom seděli spolu u jednoho dlouhého stolu .....

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Imploze aneb Až na konec času

V Budyšíně, městě věží

Přechod Píseckých hor